U mnie też były białe dachy i szyby aut, teraz dalej pada, a serce mi faktycznie osłabło ostatnio :P
Czy warto kontynuować przeglądy w ASO?
Zwiń
X
-
Czy warto kontynuować przeglądy w ASO?
Jestem posiadaczem O2FL 1.4tsi z 2009 roku, które od nowości cały czas było serwisowane w ASO. Najbliższy termin wizyty w ASO na przegląd jest chyba za kilka mcy ale czy warto to kontynuować?
Mając wcześniej O1 1.9tdi nigdy nie byłem w aso i nawet takie rzeczy jak: płyny, filtry, hamulce, zawieszenie robiłem bez udziału/wizyty u mechanika, gdyż potrafię to zrobić i mam warunki więc ograniczało się tylko na zakupie części a jedynie rozrząd robiłem w warsztacie bo nie potrafię ale i liczyła się gwarancja.
Teraz mając dużo świeższe auto które było serwisowane, zastanawiam się nad tym co mi może dać serwisowanie w ASO, bo wiadomo że będzie kosztowało nie tylko zakupem materiałów a i robocizna często dużo droższa niż np w "zwykłym" warsztacie.
Czy po wizycie w ASO na przeglądzie mam jakąś gwarancję w przypadku niewykrytej awarii?
-
-
Czy po wizycie w ASO na przeglądzie mam jakąś gwarancję w przypadku niewykrytej awarii?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
adaś, też tak myślałem i do ASO zgłoszę się jedynie (jeżeli będzie taka potrzeba) na wymianę rozrządu. Szkoda tylko że nieliczne warsztaty poza ASO robią rozrządy w TSI :-(
1.9tdi robił każdy warsztat i można było wybierać w rozbieżnościach cenowych, tym samym omijając szerokim łukiem ASO ale w silnikach tsi widzę że już nie jest tak różowo...
Komentarz
-
-
adaś, a moim zdaniem warto...
dziwię się, że Ty albo ASO odpuściło bo spokojnie wyciągniesz 70% na części i 30% na robociznę przy takim fuckup'iekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
To nie tak, że ASO nic nie zrobiło... dali jakiś upust i tak dalej. Chodzi mi o to, że pada część która nie ma prawa się rozlecieć przy tym przebiegu, co dla mnie oznacza ewidentną wadę produktu (nie jest to zresztą odosobniony przypadek jeśli chodzi o ten silnik). SAP tego dnia było kapryśne i spuściło klienta na drzewo. W tym przypadku dla mnie jedynym rozwiązaniem do przyjęcia jest naprawa na koszt SAP i tyle. Takie miałbym oczekiwania po pełnym serwisie w ASO i do tego byłbym w stanie dopłacać przy przeglądach. Jak widać na tym przykładzie nie sprawdza się to w praktyce, więc po co przepłacać.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Nie warto. Ja serwisuję auto w zwykłym serwisie za 1/3 ceny. Proszę aby po przeglądzie wbili swoja pieczątkę w książkę i już. ASO ma "gdzieś" klienta zaraz po gwarancji wiec i ja mam "gdzieś" ich. Jeszcze gdyby ASO wyróżniało się fachowością i wysoką jakością serwisu to rozumiem ale sami wiecie jak jest.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśNie liczyłbym na to. Mój ojciec od nowości serwisował Fabię w ASO. Robił u nich dosłownie wszystko. Niedawno (już po gwarancji) okazało się że łańcuch rozrządu (który teoretycznie powinien przeżyć samochód (silnik 1.2TSI)) jest do wymiany :shock: Notabene auto ma przejechane jakieś 30 parę tys km. Poszło pismo do SAP w tej sprawie, a oni grzecznie odpowiedzieli, że auto jest po gwarancji i w związku z tym można ich cmoknąć i naprawiać na własny koszt. ... więc, moim zdaniem, szkoda kasy na jeżdzenie do ASO.
Prawdę mówiąc przy następnym samochodzie będę poważnie zastanawiał się czy kupić coś od VAG z uwagi na problem z przecierającą się osłonką od pasów bezpieczeństwa, której nie chcą wymienić na gwarancji, bo producent uważa, że to wina kierowcy :evil:
Dziwne, że występuje to u bardzo wielu osób i nawet na forum mamy o tym wątek.Jeśli pomogłem bardzo proszę o naciśnięcie "pomógł"
Komentarz
-
-
a ja powiem tak: ze względu na rozrząd mojego TSI grubsze naprawy robię w ASO, nie mam w Częstochowie na oku dobrego servisu poza aso co chce się w to bawić, nawet mi raz doradzono bym jechał do ASO. Wymian klocków też zrobiłem w aso bo koszt znikomo większy niż u Pana Władzia. Co więcej, kupiłem ostatnio w ASO oryginalne stalówki na zimę i wyszły taniej niż gdzie indziej. Dlatego radzę najpierw dopytać o cenę, porównać i decydować. Z tą gwarancją to jest jak piszecie, po niej mają to gdzieś ale ja i tak robię wszystko w ASO (nie mam wiele napraw) a mam zniżkę stałego klienta i przy tych zniżkach ceny są już porównywalne. To wszystko zależy czy twoje ASO ci podchodzi i czy masz ciekąwą inną alternatywę godną zaufania. Jak nie to bym jednak przystawał w ASO, poza tym jedna jeszcze rzecz, nie ma to jak kupować auto od pierwsze co właściciela z wbitymi w ASO przeglądami i pełną, udokumentowaną dokumentacją. Tu ci się zwrócą koszta.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
-
Ja np. jeździłem do ASO z O I i pewnie będę jechał z O III. A to dlatego, że na mojej wiosce i okolicy nie bardzo mam komu zaufać ( sprawdziłem to na dość prostych rzeczach). Poza tym ASO ma godziny pracy, które mi odpowiadają i w razie fucka mogę wyciągnąć zastępczaka. A ja bez samochodu jestem sierota.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez matompraTo wszystko zależy czy twoje ASO ci podchodzi i czy masz ciekąwą inną alternatywę godną zaufania.
Podstawowy minus, że nie ma możliwości weryfikacji jak pan Władzio i Czesio z aso obchodzą się z autem :?: Moje uwagi po przeglądzie, że źle :!: Np. żeby sprawdzić dokręcenie mc persona od góry to trzeba zdjąć plastikowe podszybie a nie odginać je i kluczem (z braku miejsca) zdzierać lakier na kielichu :idea:
W warsztatach niezależnych (wybieram taki z pozytywnymi opiniami znajomych, itd) uzgadniam sposób obchodzenia się z moim autem i mogę śledzić poczynania Władzia i Czesia.
Zamieszczone przez matomprapoza tym jedna jeszcze rzecz, nie ma to jak kupować auto od pierwsze co właściciela z wbitymi w ASO przeglądami i pełną, udokumentowaną dokumentacją
Jeżeli wykładnią dobrej sprzedaży auta jest podstawowa zasada o pieczątkach z aso to jest tu coś nie tak :!: Faktyczny stan techniczny jest mniej ważny :?: Czy to aso, czy inny warsztat to i tak wydatek na przegląd przed kupnem jest znikomy do całej sytuacji zakupu auta.
Tak apropo aso. Zadzwoniłem sobie do trzech z zapytaniem o ceny przeglądu po 4 latach, w konfiguracji całego kosztu z częściami i tylko robocizna (moje części) i co aso to inny kosmiczny cennik.
Ceny tylko robocizny w kwocie od 350 do 800zł.
Ceny z częściami (tylko tymi na standardową wymianę, nic dodatkowego) od 750 do 1500 :!: :!: :!:
A wypytywani o konkretne szczegóły przeglądu pływali w swoich wypowiedziach. I jak ONI chcą przyciągnąć klienta, który ma wiedzę o tym jak wygląda przegląd :idea: Itd..., itp.......
Zaznaczam, to jest moja opinia.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Wszystko zależy od Aso i tego co mieli zrobić. Ja O I przez 10 lat zaliczyłem 1 poprawkę. Jak dalibo nie mieli części to dali zastępcze. Podobnie jak raz sam zostawiłem na dwa dni też dali zastępstwo za free. Mimo że to była moja decyzja. Miało być płatne, a było darmo. A zdarzało się że za pierdoły nic nie kasowali. I dało się zrobić od ręki, bez zapisu.
pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Moje zdanie ujmę w jednym zdaniu:
Z moją nówką/salonową O1 byłem w ASO jeden raz - jak odbierałem auto....->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Dla mnie ASO ma za wysokie ceny. Olej, filtry , klocki robię sam. Z rozrzadem jeżdżę do sprawdzonego mechanika. Innych problemów na razie nie miałem. Ale czasami dzwonię i pytam o ceny itd. i często wygaduja jakieś kwasy jak pytam bardziej szczegółowo. Kiedyś chciałem odkupić auto z komisu przy ASO to gość też gledzil pierdy a jak obejrzałem auto pomyciu to była lipa więc odpuściłem. Debile zawsze daje. U Pana Kasia w stodole i w ASO. Zależy ile ma się szczęścia.
[ Dodano: Sro 04 Maj, 16 00:01 ]
ruwado, czemu wziąłeś 1.2 tsi? Nie za słaby motor do tego modelu? Ja mam 1. 4 i wcale nie jest torpeda więc 1.4 tsi + 140KM to minimum.Marcin
Komentarz
-
-
Na gwarancji i jeszcze rok po były przeglądy w ASO, teraz poza.
W większości przypadków dobry mechanik po praktyce w ASO, odchodzi i zakłada własny warsztat. Oczywiście są wyjątki ale to wyjątki.
Jak czekałem w ASO na wykonanie przeglądu to byłem pod wrażeniem cierpliwości tam pracujących osób z biura obsługi. Ile nasłuchali się ch..., m. in. za koszty.
MarcinJJ może należy zmienić auto na silniejsze... Jeśli z grupy VW to może Golf R.McKrak
Komentarz
-
Komentarz